Great Humans in één Minuut
Wat doen jullie?
Wij zijn Great Humans, een marketing- en innovatiestudio voor recruitmentvraagstukken. We helpen onze klanten met het invullen van vacatures en het neerzetten van hun ‘employer brand’, zodat zij ook in de toekomst verzekerd zijn van een goed imago op de arbeidsmarkt.
Concreet: we doen en maken: cultuurhandboeken, wervingsstrategieën, employer branding, werken-bij sites en content zoals video’s en podcasts. Alles wat nodig is om voor onze klant de beste mensen te vinden.
Welk probleem lossen jullie op?
Er zijn meer vacatures dan (capabele) mensen. De ‘grondstof’ mens en kennis is schaars geworden en wordt de komende jaren alleen maar schaarser. Wij zorgen dat onze klanten de best beschikbare mensen kunnen werven voor hun vacatures.
Wat maakt Great Humans uniek?
Wij nemen in onze wervingscampagnes altijd de bedrijfscultuur van onze klant als uitgangspunt. Wij geloven dat bedrijfscultuur doorslaggevend is voor succes.
We zijn specialist. Dat wil zeggen dat we ‘het er niet even bij doen’ maar echt dedicated bezig zijn met employer branding en recruitment marketing.
Ook denken we, in alle bescheidenheid, dat we met meer dan 27 jaar ervaring in branding, online marketing, design en online recruitment de grote problemen van onze klanten wel aan kunnen.
Voor wie werken jullie?
Onze klanten zijn organisaties in het MKB+, horeca, retail en het onderwijs. We werken graag voor authentieke bedrijven die een mooi verhaal hebben.
Hoe is het idee voor Great Humans ontstaan?
In 2019/2020 werd het zaadje geplant. Sascha (één van de oprichters) las steeds meer over de aankomende war on talent en had (heeft!) een onbedwingbare behoefte om weer een groot en mooi bedrijf te bouwen. In 2021 werd het concreet toen Sascha aan het hardlopen was en zich boos maakte over een nieuwsbericht. Dat bericht ging over een kassamedewerker van een supermarkt die werd ontslagen omdat hij nagellak op had. Moeilijk uit te leggen misschien? Iets met cultuur, diversiteit en authenticiteit.
Waarom doen jullie dit?
Voor het avontuur, voor de kick en omdat we elke dag met vlinders in de buik aan een geweldig bedrijf willen bouwen. En omdat we oprecht geloven dat cultuur en mensen hét verschil maken.