Hoe wij werken

Wij geloven dat we door anders te kijken naar de recruitment uitdagingen van onze klanten we met andere en betere oplossingen komen waarmee we de beste mensen kunnen werven. Want de beste bedrijven hebben de beste mensen.

Met ‘beste mensen’ bedoelen we een diverse en getalenteerde groep bekwame en gemotiveerde mensen die duidelijk weten wat het doel van het bedrijf is en welke rol zij spelen bij het halen van dat doel.

Think-target-connect

Great Humans helpt jou met het vinden van de beste mensen voor jouw organisatie. Dat doen we aan de hand van onze think-target-connect recruitmentmethode.

Geïnspireerd door de design thinking methode hebben we een eigen recruitment aanpak ontwikkeld waar we in drie stappen naar concreet resultaat toewerken. In deze aanpak staat jouw bedrijfscultuur en de mens in jouw organisatie centraal en zorgen we dat we op basis van gedetailleerde profielen de juiste mensen werven voor jouw bedrijf.

Wil je meer weten over onze aanpak? Laten we een afspraak maken voor een vrijblijvende kennismaking.

Sascha 400x400

Wij helpen je graag verder

Think

Jouw bedrijf is uniek en heeft een geweldig verhaal. Dat verhaal zit in het DNA van je organisatie. Wij helpen je om dat verhaal duidelijk te vertellen en visueel te maken. Zodat jouw DNA en jouw cultuur zichtbaar wordt en iedereen het ziet, begrijpt en kan doorvertellen. Dat is voor ons de basis van jouw employer branding propositie waarmee je talent kunt werven en behouden.

Target

Mensen, aandacht en details, daar gaat het om in deze stap. Door op functieniveau een duidelijk profiel te maken van jouw nieuwe medewerker(s) waarmee we online (en soms offline) haarscherp kunnen targetten op de perfecte collega kunnen we het verschil maken. Op basis van smart advertising kunnen we jouw nieuwe medewerkers bereiken.

Connect

Samen met jou maken we een plan waarmee we zorgen dat jouw nieuwe medewerkers je kunnen vinden en de dialoog aangaan. Of ze nou actief op zoek zijn of latent openstaan voor ‘binnenkort’ iets anders… Wij maken de middelen, zoals bijvoorbeeld een ‘werken-bij’ website, waarmee je de verbinding tot stand kunt brengen.

Wie buiten wil winnen moet binnen beginnen