Groeifases
en een lerende cultuur

Hoe blijf je bij ‘jezelf’ in de verschillende groeifases die je doormaakt als bedrijf? Normen en waarden, prioriteiten, je missie en BHAG in het vizier houden: je wilt het allemaal levend hebben en houden. Het  de cultuur in de organisatie. Een manier om dichtbij je kern te blijven in de verschillende fases die je als bedrijf doorloopt, zijn de Rockefeller Habits. Prioriteit en ‘habit’ nummer 1: een leiderschapsteam dat goed op elkaar is afgestemd en kwalitatief, energie en een positieve vibe brengen. Een team met mensen die elkaar vertrouwen, zich verantwoordelijk voelen en kwetsbaar durven opstellen is van groot belang. Great Humans ondersteunt je managementteam bij het opstellen van je jaarplan (OPSP) en de plek die cultuur daar inneemt.

Meer weten? Boek nu een vrijblijvende kennismaking!

KPI's tot
in de haarvaten

Alle collega’s moeten in hun eigen woorden kunnen vertellen waar de organisatie voor staat, waarom dat zo is, voor wie dat belangrijk is en wat hun eigen aandeel is in het geheel.
De kernwaarden, missie en visie van de organisatie voer je door tot in de haarvaten van je organisatie. Iedereen vormt een onmisbare schakel in het geheel. Hoe maak je dit voor de verschillende afdelingen zichtbaar en voelbaar? Wat moet er dan worden ontwikkeld of worden geactiveerd? En waarmee moet je juist stoppen?

 

Tools & methodiek

Je BHAG aanscherpen of stevig neerzetten? Heel graag. 
Want dat zorgt ervoor dat jouw missie voor iedereen gaat leven. Scaleup heeft veel associaties met euro’s; omzet en groei. Maar als er geen waarde en gevoel in het businessmodel zit, kom je niet ver. Droom groot en blijf dichtbij jezelf. Met onze aanpak komen we snel tot de kern.
Dat is het startpunt. Vervolgens bepalen we samen wat dit betekent per afdeling. En denken we na over de waarde die verschillende generaties of persoonstypen kunnen toevoegen.

MEETBARE OUTPUT​

Goed zorgen voor je mensen en je merk. Dat voegt waarde toe aan je bedrijf. Dit kun je voelen, maar ook tastbaar en meetbaar maken. We maken een stakeholder analyse, waardoor we breder kijken dan alleen naar je klant. Wat willen we als organisatie zijn voor deze mensen? Hoe groot en breed kunnen we dat maken? Wat zijn de gebieden waar we de meeste impact op hebben? Waar willen we een verandering realiseren en hoe maken we dat meetbaar? 

Wat maakt Great Humans uniek

Wij geloven dat je bedrijfscultuur doorslaggevend is voor succes.Daar zijn we inmiddels in gespecialiseerd. Dat wil zeggen dat we dagelijks, dedicated bezig zijn met culture branding, employer branding en recuitment marketing.

Daarnaast weten we inmiddels dat we met meer dan 30 jaar ervaring in branding, online marketing, design en online recruitment de grootste uitdagingen van onze klanten aan kunnen.

AAN DE SLAG MET JOUW BEDRIJFSCULTUUR?

Je cultuur als
basis voor groei

Wil je weten hoe je jouw bedrijfscultuur kunt inzetten voor de groei van je organisatie? Wil je makkelijker mensen kunnen werven en binden? En wil je een uniek verhaal hebben waarmee je je jezelf als toekomstig marktleider kunt profileren?

Boek dan nu een vrijblijvende (online) kennismaking. In 30-60 minuten vertellen we je vrijblijvend over onze aanpak.

Scroll naar boven

The culture report

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief The culture report.
Ontvang inzichten & tools over bedrijfscultuur en teamwork. Voor bedrijven die willen groeien.

Abonneer je nu en begin met het bouwen van een sterke bedrijfscultuur die met je groei meebeweegt!