Groeifases en een lerende cultuur

Hoe blijf je bij ‘jezelf’ in de verschillende groeifases die je doormaakt als bedrijf? Normen en waarden, missie en BHAG: ze moeten allemaal levend blijven en staan voor de cultuur in de organisatie. Een manier om dichtbij je kern te blijven in de verschillende fases die je als bedrijf doorloopt, zijn de Rockefeller Habits. Prioriteit en ‘habit’ nummer 1: een leiderschapsteam dat goed op elkaar is afgestemd en kwalitatief, energie en een positieve vibe brengen. Een team met mensen die elkaar vertrouwen, zich verantwoordelijk voelen en kwetsbaar durven opstellen is van groot belang. Great Humans ondersteunt je managementteam bij het opstellen van je jaarplan (OPSP) en de plek die cultuur daar inneemt.

KPI's tot in de haarvaten

Alle medewerkers moeten in hun eigen  woorden kunnen vertellen waar de organisatie voor staat, waarom dat zo is, voor wie dat belangrijk is en wat hun eigen aandeel / rol is in het geheel. De kernwaarden, missie en visie van de organisatie voer je door tot in de haarvaten van je  organisatie: iedereen vormt een onmisbare schakel in het geheel. En iedereen voelt  Hoe maak je dit voor de verschillende afdelingen zichtbaar en voelbaar? Wat moet er dan worden ontwikkeld of worden geactiveerd? En waarmee moet je juist stoppen?

Toos & methodiek

Durven mensen zich uit te spreken, risico’s te nemen en fouten toe te geven zonder angst? Vaak denk je van wel, maar is de waarheid anders. Het is echter wel een belangrijke peiler voor innovatie en groei. Als management heb je de verantwoordelijkheid een cultuur te creëren waarin openheid en vertrouwen centraal staan. Door zelf het goede voorbeeld te geven, actief te luisteren en mensen te betrekken bij beslissingen zet je de toon. 

wat levert het op

Met onze tools en coaching helpen we managementteams bewust werken aan een positief en veilig klimaat, zodat psychologische veiligheid geen streven blijft, maar dagelijkse realiteit wordt.
Ook als dat betekent dat eigen ego’s even in de ijskast moeten worden gezet.. Je gaat ervaren wat het je oplevert om je kwetsbaar op te stellen. Leren van elkaar, focus op wat goed gaat en daarop voortborduren. Wij reiken je praktische tools aan om dit te regisseren en begeleiden je bij dit proces. 

Wat maakt Great Humans uniek?

Wij nemen in onze aanpak altijd de bedrijfscultuur van onze klant als uitgangspunt. Wij geloven dat bedrijfscultuur doorslaggevend is voor succes.

We zijn specialist. Dat wil zeggen dat we ‘het er niet even bij doen’ maar echt dedicated bezig zijn met culture branding, employer branding en recruitment marketing.

Ook denken we, in alle bescheidenheid, dat we met meer dan 28 jaar ervaring in branding, online marketing, design en online recruitment de grote problemen van onze klanten aan kunnen.

Aan de slag met jouw bedrijfscultuur?

Wil je weten hoe je jouw bedrijfscultuur kunt inzetten voor de verdere groei van je organisatie? Wil je makkelijker mensen kunnen werven en binden? En wil je een uniek verhaal hebben waarmee je je jezelf als toekomstig marktleider kunt profileren?

Boek dan nu een vrijblijvende (online) kennismaking. In 30-60 minuten vertellen we je vrijblijvend over onze aanpak.

Samenwerken?

Realiseer je je steeds meer dat mensen je echte bedrijfskapitaal zijn? Wil je groeien en een geweldige organisatie met een eigen, unieke cultuur neerzetten? Benieuwd naar bedrijfscultuur als duurzame impactmaker?

Dan bespreken graag waar voor jou kansen liggen!

Plan direct een afspraak

Scroll naar boven